Babysim!

Efter mycket tvekande hit och dit har vi äntligen bestämt oss. Den 23 augusti startar teorin och sen 27:e är första lektionen i Håga! Annars kan man gå på fyrishov eller samariterhemmet där Linneas babysim har lektioner. Jag har hört mycket positivt om dom men det är nästan dubbelt så dyrt att gå där. 1395 kr för 8 gånger, i Håga kostar det 700 kr för 7 gånger + en årsavgift på 40 kr. (Ca 100 kr/gång istället för 174 kr/gång). Vi tänkte att vi börjar där och är vi inte nöjda så kan vi ju byta sen. Får se om det går överhuvudtaget eftersom Embla gallskriker varje gång vi ska bada... Hoppas att det blir nyttigt för henne, och inte gör henne ännu mer vattenrädd. Lite nervöst...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars Embla! Ska ni tvinga ner henne i en kall basäng? När jag har fått barn får min syster ta mina ungar till babysim för jag tycker det är för kallt att bada! (Om det inte är mitt eget badkar då förstås!) Kommer du på Fredag och tittar på bullarna och muffinsarna live?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback