Utmanad

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
  1. Ica Norbyhallen
  2. Läkemedelsverket
  3. Apoteket Höken,Märsta                                                                                                                                         
  4. Apoteket Björnen, Uppsala

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

  1. Shrek
  2. Lejonkungen
  3. Nattbuss 807
  4. Egentligen nästan vilka som helst eftersom jag aldrig kommer ihåg filmer jag sett...

3) Fyra städer jag har bott i:

  1. Borlänge
  2. Falun
  3. Uppsala
  4. Vänge (stad?)

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:

  1. LOST
  2. Prison Break
  3. Simpsons
  4. Joey

5) Fyra ställen jag vill åka till:

  1. Italien
  2. Portugal
  3. Tyskland 
  4. Massa grekiska öar

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

  1. www.familjeliv.se
  2. www.familjeliv.se
  3. www.familjeliv.se 
  4. www.blogg.se

7) Fyra favoriträtter:

  1. Hamburgare
  2. Pizza
  3. Oxfilé
  4. Fläskfilé

8) Fyra ställen där jag trivs:

  1. I Mickes famn
  2. Badkaret (om jag hade nåt)
  3. I min nya bil
  4. Var som helst med Embla :-p

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på detta

  1. Madde
  2. Syrran
  3. Fia, om du fortfarande bloggar?!
  4. Sen känner jag inga fler bloggare

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kommer inte du heller ihåg filmer du sett?? Det brukar inte jag heller göra. Dessutom måste jag alltid se alla filmer två gånger för att fatta vad de handlar om...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback