Back on the roads

Bloggen har krånglat så detta inlägget har blivit lite försenat...

I måndags fick jag börja köra igen! Fick brev från vägverket i förra veckan där det stod att jag inte behövde vänta tills körkortet kom utan fick köra igen dagen efter spärrtidsdatumet. Jag skulle istället kunna visa upp annan giltig legitimation vid en eventuell poliskontroll.

Jag blev ju tvungen att provköra lite så jag och Embli (hennes nya smeknamn för övrigt) åkte till min mormor. Där fick vi god lunch, sov middag båda två och gick sen en promenad i det så kallade vintervädret.

    
Mormor är dagmatte åt mammas vovve, Camille. Döv men ovanligt pigg för sina 15 år!


Det kändes ganska ovant att köra till en början men det släppte ganska fort. Nu är det som jag aldrig skulle blivit av med det! Fick lapp i lådan igår att körkortet finns att hämta på postcentralen. Där var de snabba minsann!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis!! Skönt att du har fått tillbaks körkortet!! Har det redan gått 2 månader!?? :-O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback