Första advent!

84348-178

Idag har jag julstädat! Plockat undan överallt, dammat och våttorkat i alla vrår, dammsugit och torkat golven. Toan tog jag igår och Micke putsade alla fönster tidigare i veckan. Hela förmiddagen tog det. Gick upp strax före 8 och blev klar lagom tills vi skulle åka på adventsfika hos min moster, halv två.
Där var det supertrevligt! Glögg och massa gott fika. Alla var där: mamma, mormor, morfar, kusinerna, syrran och hennes barn. Embla var såå fin i sin juliga klänning! *love* Jag har även hunnit adventspynta lite här hemma nu på kvällen.

84348-179

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad duktig du är som städar så! Embla var verkligen jättefin i klänningen. Världens sötaste barn!

Postat av: Gabbi

Fin ljusstake! Värsta coola grejsmojsen ;D.

2006-12-03 @ 20:44:57
Postat av: Pernilla

Glad första advent! :-) Snart är det jul!

2006-12-04 @ 07:29:51
URL: http://www.nogg.se/pernilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback