Fortfarande dålig

Imorse vaknade jag av att Micke kom in med frukost på sängen! Klockan var tio och Embla sov fortfarande, men vaknade strax. Hon hade sovit hela natten igenom! Jag var bara upp och gav henne nappen vid halv sju. Trodde jag skulle behöva ge henne en panodil någon gång under natten men hon klarade sig utan. På morgonen hade hon 39,5 och fick en supp igen. Men sen har tempen hållt sig nere, låg på 37,7 nu på kvällen. Fast hon mår fortfarande jättedåligt... Kan knappt hålla ögonen öppna, sover mest hela tiden och är otroligt gnällig. Hon äter men bara knappt hälften av vad hon brukar. Skriker om jag trycker på hennes vänster öra, tyckte hon gjorde det när det började också men sen har vi inte märkt nåt mer av det. Om det skulle vara öroninflammation skulle hon väl skrika mer än vad hon gör? Hon är mest bara gnällig. 

    
Nej, det är inga misslyckade bilder. Så här har hon sett ut i två dagar nu...  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh stackars Embla. Skönt att hon kan sova i alla fall. Krya på dig Embla!!
(Snygg haklapp!! :-D )

Gott nytt år!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback