Sparkas, rivs, nyps & bits!

Det går inte att ha Embla bredvid sig i sängen längre... Hon bara ligger och sparkar mig i magen (har hon visserligen alltid gjort men hon har blivit så stark nu!) eller så ska hon ha händerna uppe i ansiktet så hon kan känna, dvs nypas och rivas. Det är mest när hon är trött. Jag så glad att jag inte ammar på dagarna längre! Mina armar är ändå fulla med blåmärken och rivsår. Bitas kan hon göra när som helst. Det måste klia i tänderna på henne. Har hon inget att bita på så gnisslar hon tänderna mot varann istället.

Men det är ganska bra ändå. Det har blivit att hon får ligga kvar i sin säng på nätterna eller så tar jag upp henne en stund och lägger sedan tillbaka henne. Då har hon somnat direkt! Sovit jättebra de senaste nätterna. Förra natten ammade jag inte alls och i natt blev det bara en gång fram mot morgonen.

84348-181
Observera bitmärket!


Kommentarer
Postat av: Cecilia & Tuva

Känner igen det där....även om Tuvis är nåra månader yngre...hon sparkas och rivs och biter med sin lilla plutte bissing! AAAJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback