Tobo & nya färdigheter

84348-191

Idag hade vi knyt hos Fia i Tobo. Jag hade med mig ädelostpaj, Carro en sallad och lussebullar, Cicci (som tar kortet ovan) en kladdkaka och Fia hade gjort pastasallad! Det var såå trevligt!! Vi har beslutat att flytta våra fikaträffar hem till varann istället så barnen kan få leka bättre. De verkade ha skoj alla fyra!

    
Rasmus, Fanny, Embla & Tuva. Fanny & Embla härjade lite mer eftersom de är ett par månader äldre och båda tar sig fram utan bekymmer! Att gå och skjutsa i gå-vagn fick de dock lite hjälp med. ;-)

Igår testade jag ställa Embla upp med stöd av gåstolen. Hon gick då tvärs över hela vardagsrummet utan att jag höll i varken henne eller stolen! Innan nattningen nu ikväll tränade vi lite till på att hålla balansen. Hon stod mot fotpallen och gick faktiskt några steg runt den, alldeles själv! Hon tog också några steg medans jag bara höll henne i ena handen. Det har hon inte vågat tidigare. Embla önskar sig en lära-gå-vagn i julklapp. ;-) Helst en svart från Brio... ;-);-)

    

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad mysigt ni verkar ha haft i Tobo! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback