Dags för semester

Nu blir det paus från datorn ett tag. Hur ska jag klara mig... ;-) Imorgon åker jag och Embla tillsammans med Pernilla ut till hennes föräldrars husvagn. Den står i Granfjärden utanför Öregrund. Ska väl vara borta måndag-fredag är det tänkt. Får se hur det funkar att vara på flykt med Embla. Sov i Dalby en natt här i veckan, det var första gången vi sov någon annan stans än hemma (förutom på BB då). Hoppas på lite svalare väder annars klarar nog inte Emba av att bo i husvagn... Sen är vi hemma i helgen och nästa måndag åker vi till Norge med mamma, Susanna och Lova. Blir borta till fredagen igen. Mickes semester är ju slut nu men han lär nog sakna oss en del ändå! ;-) Han har två veckor till i augusti, då ska vi åka till Härjedalen v 32. Hur som helst, har packat hela kvällen. Så mycket att tänka på att ha med till lillan! Kommer på mer o mer saker hela tiden. Man skulle kunna tro att jag ska vara borta 14 dagar med all denna packning. Pernilla har visst packat en del hon med och så ska vi åka Skodan med vagn o allt... Ha ha, vilken syn vi kommer va!

84348-29
Ha ha ha, packning åt Embla och mig mån-fre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback