Bättre idag

Embla sov bra i natt precis som hon brukar. Det första hon gjorde när hon vaknade var att böka ur sig ett rejält lass i blöjan! Det var helt svart men blir väl kanske så av plommon? Hon fick katrinplommonpuré till lunch idag med och efter det kom ett litet lass till. Hon verkar inte ha så ont idag men är fortfarande rätt röd. Mirakelsalvan Inotyol visar ändå redan på en förbättring.

Kanske blir man trött av att ha haft magbesvär? Jag stod i köket och gjorde äppelpuré och lyssnade på radio i godan ro. Embla satt vid bordet och tittade på. Plötsligt när jag vänder mig om...
84348-110
Kanske var stavmixern lite väl sövande? *s*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lillskruttan! Det är klart det är jobbigt att ha haft ont i magen. Jag är så glad att hon mår bättre nu. Kram.

2006-09-25 @ 15:31:36
Postat av: Mamma

Lillskruttan! Det är klart att det är jobbigt att haft ont i magen. Jag är så glad att hon mår bätrre nu. Kram.

2006-09-25 @ 15:33:34
Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Skönt att det är bättre nu. Ni har ingen potta va? Annars kan du ju sätta henne där (eller på toaletten kanske?), det funkar ju bättre på Lova då iaf. Blir liksom en mer naturlig ställning att få ut det.
Lova är fortfarande trög i magen ibland, senast i morse. Men så fort hon hamnade på pottan så var hon glad igen. :)
Purén gör förresten att bajset blir svart.

Lilla sötisen, jag fnissade högt här vid datorn när jag såg bilden. ;)

Kram!!

Postat av: Pernilla

Åh vad söt hon är!! :-D

2006-09-26 @ 07:12:44
URL: http://www.nogg.se/pernilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback