Mina tradera-köp!

Jo, helt beroende av tradera har jag blivit! Förutom Katvig-dressarna har jag hittills köpt detta:

84348-113
En vit höstväst! Finns luva till också.

84348-112
Stålmannen-body!

84348-111
Blå camo-body!

Sen ett fleece-set som hon kommer kunna ha i vår. Sista köpet är en pyjamas som inte kommit än. Hon behöver en extra och när man fyndar så billigt så...

Mitt nästa mål är att lyckats fynda till mig en molo-dress. De går alltid upp så mycket i pris men jag bara MÅSTE ha en sån!! Jag har även lyckats med 5 försäljningar!

Kommentarer
Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Duktig du är!
Fina kläder och en ännu finare liten systerdotter! :)

Puss på er

Postat av: Pernilla

Man kanske skulle börja hänga på tradera!! Jag som älskar att shoppa!! Vad fin Embla är i sina nya kläder! :-D

2006-10-02 @ 08:07:49
URL: http://www.nogg.se/pernilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback