AJ!

Stod i godan ro (eller ja okej, tokstressad och irriterad på min 1-åring som visar sin absolut gnälligaste sida nu under en period) och skulle i alla fall hyvla lite ost till min frukostmacka. Slant och känner en brännande smärta i tummen... Inte visste jag att en gammal osthyvel kunde vara så vass!

image288

Svårt att ta bra närbilder med våran kamera men det vita är liksom en flik som nästan skars av helt... Är man dator-beroende när man innan man plåstrar om sig måste tala om för Sofia och syrran på msn att jag gjort mig riktigt illa och sedan tar ett kort till bloggen först?! ;-) Jaja, lite synd om mig faktiskt innan alla smärtreceptorer fattat vart de skulle ta vägen. 

Kommentarer
Postat av: Caroline&Rasmus

Usch, usch, det gör så ont i fingrarna när man skär sig där =(

2007-04-02 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback