Kalas, kalas, kalas

Tänk vad det ploppade ut bebisar för nåt år sedan! Förra söndagen var vi på kalas hos Fanny som fyllde 31 mars.

image295

Fanny öppnar paket. Lägg märke till vilken kopia hon är av sin far!
(Glömde kameran då...men har norpat en bild från mamma Fias galleri)

Emblas 1års-dag, 4 april, har jag ju redan skrivit om. Men i onsdags hade vi barnkalas! Vi var 13 pers här. Theo med mamma Pia, Wiggo med mamma Hanna, Fanny med mamma Sofia, Walter med mamma Malin, Linus och Melwin med mamma Helena och så jag och Embla. Vi hade så trevligt! Fikade massor och barnen lekte för fullt.

                   


Idag har vi varit på kalas i Östhammar och firat 1-åringen Liam som fyllde 8 april! Det var också mycket trevligt. Jag och Liams mamma Therese har mest kontakt via datorn och mobilen och jag har bara hunnit träffa Liam en gång tidigare när våra små var 4 månader. Riktigt roligt att ses igen och hoppas att det blir oftare nu när barnen börjar bli stora och har glädje av varann!

              


Idag grattar vi Emblas kompis Arvid med! Som vi inte heller hunnit träffa så mycket på senaste tiden. Många 1-åringar är det och fler kalas väntar. Men Embla älskar kalas! Så kul ju att leka med massa barn och vara helt hög på socker! ;-) Trött blir hon, men visst skulle vi vara ute och riva lite i mammas blommor när vi kom hem.

image305

Kommentarer
Postat av: Sanna__b m. Ludvig o Lova

Sötnosen! Och vilka fina kläder hon har sen då, jag ser att du valt ut det finaste i hennes garderob till alla kalasen, tihi. ;-)

Puss

Postat av: Helena

Jajamen! Hon hade även en Sululo-klänning på Fannys kalas. Den bruna frotté-klänningen. =)

2007-04-14 @ 21:41:56
URL: http://emblasmamma.blogg.se
Postat av: Caroline&Rasmus

Vad fin hon är i sina kläder =)

2007-04-14 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback