Längtar utomlands!

Helt galet vad jag längtar! Vi brukar åka nån gång per år men nu har det inte blivit av sen innan vi började försöka bli gravida, februari 2005. Jag har tjatat på Micke men han vill bara skjuta på det hela tiden. Jag har tagit 4 veckor semester i början på sommaren och nu vill jag banne mig komma iväg! Eftersom Micke inte vill (knäppis) så har jag hört mig för bland lite kompisar. Kanske har jag fått ett napp nu hos min kära vän Pia! Hon ska bara kolla över sin ekonomi så får vi se... Men det borde funka med den billiga resa som jag hittade igår:

Grekland, Korfu - Avresa 23 maj, 1 vecka. 2848 kr + mat ombord, transfer, försäkring, avbest.skydd = 3543 kr! För mig och Embla då, och sen lika mycket för Pia och Theo. Så himla roligt om vi kunde komma iväg med barnen. Theo blir 1 år i juni. *hoppas* 

image294

Kommentarer
Postat av: Caroline&Rasmus

Hoppas ni kommer iväg. Det är så skönt att komma bort och bara vara. Även om barn är med så är det helt underbart =)

2007-04-11 @ 12:58:40
Postat av: Ida-Marie

åå utomlands låter inte helt fel, hoppas ni kommer iväg och få njuta i solen och värmen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback