Målet nått?

Nja, inte riktigt men jag är ändå nöjd. Jag menar att jag skulle ner till 52 kg (eller var det 53?) till Emblas födelsedag. Det viktigaste målet var ju att minska midjemåttet och det har jag verkligen gjort!

Början och slutet av graviditeten

    

Vecka 5, 55.1 kg (vägde 53,9 v 4) & vecka 40, 80.1 kg

Innan GI och efter

    

7 januari, 63.2 kg & 30 mars, 56.7 kg (väger nu 56.1)


Är alltså inte riktigt tillbaka på startvikten med så tränar jag massor nu som jag aldrig gjort förut och muskler väger ju faktiskt mer än fett. Sen jag började med GI har jag gått ner 7.1 kg och minskat hela 10 cm i midjan! Jag försöker inte gå ner mer nu men lever lite med GI-tänket, tränar och undviker godis och godsaker så mycket det går. Är absolut inte helt strikt men äter det inte varje dag, i mängder som tidigare.

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

ojoj vad duktig du är 10 cm i midjan är ju massor, måste vara svårt att undvika godis och sötsaker... Du får tipsa mig sedan när jag slutat amma hur man blir av med sötsuget.

Postat av: Caroline&Rasmus

Wow, 10 cm. Det är mycket...Man blir lite avis ;-)

2007-04-18 @ 23:04:13
Postat av: sofia

va duktig du är :-) *applåder* hoppas det går bra på jobbet idag! kram ifrån oss i tobo

2007-04-26 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback