Ensam

Det är kvällarna som är den absolut värsta tiden för mig och mitt illamående... Det börjar vid 15-tiden och sen blir det bara värre o värre. Just ikväll är jag dessutom ensam. Min bil har pajat. Eller inte hela bilen men det går inte att få upp rutan bredvid förarsätet. Har varit en kall vecka att lämna och hämta på dagis... Ikväll ska en jobbarkompis till Micke i alla fall laga skiten.
Men jag ska nog överleva. Det känns ganska okej just nu i alla fall. Jag har gjort (en av) världens godaste pajer med spenat, grönkål, fetaost och körsbärstomater. Till det blir det en mumsig sallad på gurka, tomat, paprika, riven morot, isbergsallad och avokado. Sen är det Idol Finalen ikväll och en påse smågodis! Bara hoppas på att jag kan hålla mig vaken, mår tillräckligt bra för att kunna mumsa och att Embla somnar snällt, helst redan kl 19!

image413


Kommentarer
Postat av: Tove

Mmm, såg smarrigt ut det där. Blev väldans hungrig helt plötsligt. Hoppas att du mår bättre snart.
Ha det så gott
massor med kramar

2007-12-07 @ 17:27:27
Postat av: Ida-Marie

mmm den pajen måste jag prova, ser super god ut!

Postat av: Jenny

Åhh de ser så gott
ut kram

2007-12-18 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback