Jul, jul, stålande jul

Har haft en underbar jul med alldeles lagom med mat och julklappar och trevligt sällskap! Har varit en hel del flängande som vanligt men det är bara roligt. 22:a var vi hos Mickes farmor, 23:e hos Mickes mamma, julafton hos min mormor, 25:e hemma och lekte med julklapparna och annandagen var det först kalkon hos mamma och sedan firade vi med pappa och farmor och farfar på kvällen. *pust* Men illamåendet har varit under kontroll så jag har inget att klaga på!
Syrran firade julafton i Gävle i år så Embla var ensamt barn. Lugnast så ;-) och hon lekte på riktigt bra själv. Så stolt över min lilla jänta! Trots att hon blev livrädd för tomten när han kom. Aldrig sett henne så förskräckt... På annandagen var syrrans tre barn såklart och det är såå kul att se dom leka tillsammans nu!! Knappt nå bråk alls, bara stoj och skratt. =) Fast Embla blev rätt rädd när Luddes spindelmannen-dräkt åkte på som han fick i julklapp. Min lilla fegis! "Tomten...", grinade hon... Haha!!

Lite bilder:

    
23/12 Embla med farmor och med faster

    
24/12 Julbordet, Jag & Tove med sysslingarna i magarna
    
image420
Tomten kommer! Se skräcken i ögonen...

     
26/12

image425
Jag och "mina" tjejor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback