Nytt golv i köket

Jag är ju såå renoveringssugen!! I helgen la vi (eller ja..Micke & Tony) nytt golv i köket. Har tänkt göra det sen vi flyttade in och nu tog jag mig äntligen råd. Ändå är det ingen stor kostnad. Hittade ett golv jag gillade för 99 kr/kvm så det slutade på ca 1300 kr!

FÖRE:
84348-249
Embla hjäper såklart till, hon kan inte hålla sig borta när hammaren är framme! ;)

EFTER:
84348-250
Riktigt nöjd!

Nu vill jag ju få bort bröstpanelen och sätta upp nya tapeter också men Micke har fått för sig att panelen är snygg och att den blev ännu snyggare mot det nya golvet... *suck* Dessutom så är hallen nästa projekt. Jag har en klar bild i huvudet hur jag vill att den ska se ut! Måste bara räkna lite på vad det skulle kosta. Tapeter, möbler, spegel, tavlor... Vi får se när det blir av.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ingen som har något att kommentera? =(
Var det så fult?! ;)

Postat av: Pernilla

Snyggt golv! :-)

Och jag skulle nog också ha velat tagit bort bröstpanelen- även om den blev snyggare mot nya golvet! ;-)

Söt Embla är!!!

2007-02-01 @ 06:53:25
URL: http://www.nogg.se/pernilla
Postat av: Caroline&Rasmus

Det blev jätte fint =)

Jag vill ta bort bröstpanelen här hemma också, men jag får inte det för Micke. Han tycker det är så fint och då är det inte bara bröstpanel i köket...det är i VARDAGSRUMMET oxå...

2007-02-01 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback