Tillbaka på jobbet!

84348-247
MIn arbetsplats!


Idag har jag jobbat för första gången sen jag gick på semester innan Embla föddes. Det är snart ett år sedan! Jag var lite nervös innan men inte så farligt. Kändes rätt okej när jag väl var där. Jobbade 9.30-14. Det mesta var som vanligt fast en massa nya produkter förstås som jag inte kan ett skvatt om. Men det gick bra ändå. Man får läsa sig till informationen. Det var en kund som undrade om jag fått en pojke eller flicka och en annan som frågade hur bebisen mådde! Lite roligt att vissa känner igen en trots att man varit borta så länge.

Jag ska jobba ungefär varann lördag nu fram till april, då börjar jag på 40% och ska jobba torsdagar och fredagar. Ska bli så skönt att få lite extra pengar och, även om jag skäms liiite att behöva säga det, så var det ganska kul att få göra något annat en stund. Hemma hade det (såklart) gått jättebra och Micke förvånade mig med att han tagit med sig Embla ut på en 45-minuters promenad! Hon sov nu när jag kom hem. Hoppas hon vaknar snart så jag får krama henne MASSOR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback