Here we go again...

Vaknade i natt av att Embla grinade. Kommer upp och känner stanken från hennes rum innan jag ens öppnat dörren. Jaha...kräk i hela sängen... =( Hon hade även bajsat. Efter att jag tvättat av henne och bäddat rent i sängen kommer ett lass till. Jag hinner precis fånga upp det i pappret jag hade i handen. Hon somnade till slut om efter nån timmes skrik och sov till kl 6. Då vågade jag ge en halv flaska välling som hon slukade. Hon var så hungrig stackarn! Det gick bra och nu sitter hon och äter frukost. Hoppas för allt i världen att det bara var något tillfälligt!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackars Embla!! *kram*

Postat av: Ida-Marie

:-( hoppas det inte är mera magsjuka. Stackarn! Kram

2007-03-05 @ 18:04:22
URL: http://mimmpan.blogg.se
Postat av: Caroline&Rasmus

Lilla gumman. Hoppas det är bättre nu...Kram kram

2007-03-05 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback