Klädbytardag & mera magsjuka

Idag var det klädbytardag i Tiundaskolan igen! Det är väl ingen som missat mitt brinnande intresse för barnkläder? Såå kul att gå där och leta efter billiga, fina kläder och hoppas på att hitta några fynd. Här är lite bilder av mina köp:

              

    

Köpte även lite som jag ska sälja dyrare på tradera;-) Bamse, Snoopy, Barbie och cammo-kläder brukar man ju kunna få lite för :



Det blev 19 plagg + ett spjälskydd för 245 kr! Har länge tänkt att det skulle vara bra att ha ett extra spjälskydd hemma och har flera gånger tänkt åka till Ikea och köpa men det har inte blivit av. När hon varit så mycket magsjuk och kräkts ner skyddet har hon sovit så dåligt eftersom armar och ben åker utanför hela tiden. Fick användning av det nya skyddet direkt när jag kom hem...

Embla är magsjuk IGEN! Hon kräktes tre gånger på förmiddagen och en gång på eftermiddagen med. Tredje magsjukan på två månader... Såå synd om henne!!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Är ju helt underbart med barnkläder!! Super fina fynd du gjort.

Postat av: Caroline&Rasmus

Många kramar till lill-tjejen. Hoppas det går snabbt över...

Jätte fina kläder=) Önskar jag också hittade något nån gång =(

2007-03-26 @ 09:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback