Tjejfest

I lördags var jag på tjejfest hos Pia. Vi hade fruktansvärt roligt! Det var jag, Pia, Sandra, Hanna, Tove och Jenny. Vi åt först en supergod 3-rätters middag som Pia lagat. Toast skagen, kycklingpasta och marängsviss.

 
   


Runt 11-tiden åkte Jenny, Hanna och Tove hem. Men vi andra festade vidare, spelade spel och hade hur trevligt som helst ända fram till 5-6 på morgonen! Det var den roligaste festen på väldigt länge trots att vi bara var tre brudar, kanske därför. Det gick åt ca 6 liter vin, 1 flaska galiano och nån irish coffee slank ner med.

     


Kan ju säga att man var rätt seg på söndagen men mådde aldrig dåligt som jag trodde jag skulle göra. Det var helt klart värt att förstöra en hel dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Men åhhh, vad skoj det där lät! Vin...hur var det det smakade nu igen??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback