Vikten

Nu har jag varit tre veckor i nystarten, men har fuskat massvis. Inte till en början men när vågen bara visar + så tappar jag motivationen mer o mer... Första veckan gick jag upp 0.9 kg, andra veckan +0.9 kg igen och tredje veckan -0,4 kg. Då hade jag ändå fuskat mest det sista veckan med galiano hos Pia, en halv påse pommes på söndagen, bakade ananaspaj mitt i veckan m.m. Sen har jag varit jätteduktig med träningen faktiskt! Köpte ett årskort på friskis & svettis och har gått tre pass i veckan. Förra veckan åkte jag även och simmade en dag och sen är vi ju ute o promenerar nån timma varje dag med. Har blivit ännu mer när det var så vackert vårväder!

Jag ligger ju i alla fall på nästan 6 kilo minus fortfarande så jag är inte så himla missnöjd. Så länge jag tränar så här bra så!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad duktig du är kussen! Det går lite trögt med mitt tränande, har bara kommit iväg tre gånger. I helgen hade jag tänkt att träna men jag var lite smått bakis istället så jag orkade inte palltra mig iväg...

Postat av: Ida-Marie

Vad duktig du är! LÄngtar efter att träna också men tar det ännu lite lugnt med promenader ännu. Och du muskler väger mer än fett ;-)

2007-03-19 @ 14:15:17
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback