Strålande väder, strålande dag!

Idag har vi varit ute i stort sett hela dagen. Solen har värmt fast det var lite blåsigt också. Jag och Embla åkte och hämtade min mormor vid 10 och sedan mötte vi upp mamma och syrran men barn nere vid stadsparken. Där hade det planterats 10 000 tulpaner i Linnés ära som vi strosade runt o tittade på. Sedan blev det picknick! Det var jättehärligt!

         


På vägen hem somnade Embla och sedan sov hon vidare hemma i 2½ timme. När hon vaknade åt vi mellis och sedan gick vi ut igen. Micke putsade på sina fälgar och jag rensade bort lite maskrosor och tistlar. Embla hjälpte till och lekte med stor glädje! Hon verkligen älskar att vara ute. Vi var ute ända till kvällen då vi grillade lite flinta. Mums! Nu sitter jag här med rosiga kinder igen. Hostan känns faktiskt lite bättre idag med. UNDERBAR dag!!

         

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Vilken mysig dag ni haft! Såå härligt att det börjar komma lite värme och sol!

Postat av: Caroline&Rasmus

Låter som en härlig dag =)

2007-05-22 @ 10:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback