Allvaret har börjat

Lämnade Embla på dagis imorse och åkte sen för att jobba i 5 timmar. Det var 1 ½ år sedan jag jobbade en måndag. ;-) Det gick bra i alla fall. Var så mycket att göra så tiden gick fort och jag hann inte riktigt med att tänka på Embla HELA tiden. Bara vid ett par tillfällen, tex "nu är de nog ute och leker" & "nu försöker de få henne att somna". Skyndade mig dit när jag slutat men då hade de redan börjat äta mellanmål så jag fick stå och vänta en stund tills de var klara. Det verkade vara en lugn och behaglig stämning vid mellisbordet. Skönt! Embla blev så glad att se mig. Fast hon trivs väldigt bra på dagis. När jag lämnade henne fick jag inte ens en kram för hon hade så bråttom in och leka. =)Tidigare har hon inte velat följa med därifrån men det kanske räckte med 5 ½ timme som idag. Det känns lagom för mig med.
 
image378

Mammas flicka!
Hon har verkligen blivit stor. Tänkte på det när vi gick från dagis idag, hon är ju ingen bebis alls längre utan en liten tjej nu!!


Kommentarer
Postat av: Kusin Lisa

Klart hon är en liten bebis! Det kommer hon alltid att vara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback