Konstig vecka

I tisdags kändes det hela dagen som onsdag. Sen på onsdag kändes det som tisdag. Torsdagen kändes som fredag... Hmm, men nu är det helg va? Eller? Nejdå, inte alls snurrig. ;-)

I övrigt har den gånga veckan varit bra. I lördags bjöd Chrisse på mat hos sig och vi hade en supertrevlig kväll/natt!
 
image385
Pinglorna

Efter jobbet i måndags var vi på stan med mormor och fick lite välbehövliga presenter. =) Embla fick en snygg overall i svart (efterfrågad bild kommer så småningom) och jag fick två toppar. I tisdags blev lilla Lova hela 2 år! GRATTIS! Men mamma Sanna var sjuk igen så det blir kalas imorrn istället.
I torsdags var jag och gjorde en "hälsoprofil" genom jobbet. Visade sig att min jobbsituation inte var den bästa kanske men att mina levnadsvanor var riktigt bra! Jag hade mer än dubbelt så mycket muskler jämfört med fett, men jag kan väga två kilo mindre innan jag blir underviktig. ;-) Konditionen kunde dock vara mycket bättre. Får nog gå på lite mer pulspass och inte bara styrka.
Idag har jag jobbat hela dagen, 10-18. Dagis var stängt pga planeringsdag så Embla har fått vara hos farfar och Jane istället. Och det har hon ju knappast något emot. Farfars födelsedag och allt så det var ju fest med tårta! =) Grattis till Becke med!

image386
Till födelsedagsbarnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback