Ledig dag

Idag är vi lediga, jag och Embla. Men det skulle vara fotografering på dagis så det blev till att ställa klockan i alla fall. Ibland kan ju faktiskt Embla sova en aning längre på mornarna. Fram till halv 8-8 eller så. Nu skulle vi vara på dagis 8.30. Var så trött när klockan ringde och jag tror Embla vaknade av min klocka också för hon verkade lite seg hon med. Fick i oss lite frukost och så fixade jag fram lite fina kläder hon skulle ha på sig. Bla en glittrig tröja som jag fyndade på klädbytardag i Östhammar i söndags fr 10 kr. Bråkade lite med Embla för att få sätta upp hennes hår i söta tofsar. Sen när vi sitter i bilen halvvägs till dagis så ringer de och säger att fotografen är sjuk! Grrr....

Vi stannade och handlade istället och åkte förbi mamma och hämtade min kamera. Hade glömt den hos syrran i lördags på kalaset (igen!)... Glömmer nog den där kameran nånstans nästan en gång i veckan nu mera tror jag. Är så vimsig så man skulle kunna tro att jag ammade! ;-) Så här fin var hon idag iaf:

         

Spelar luftgura? =) Hahahaha!
image390

Snart vaknar hon nog från middagsluren. Då blir det mellis med yoghurt och nygjord vanlijmüsli. Mums!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Vilken tur du har en "fotograf" till mamma Embla så du fick bli fotad när du var så fin! Är så fint med hängselbyxor och sååå skönt vet man jus en man var gravid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback