Tänk vad ett gnälligt blogginlägg kan göra!

Nu står en kasse men tröjor och byxor hos syster som jag kan leta igenom för att hitta nåt som passar Embla. Mamma åkte och köpte en pyjamas som jag inte sett än, spännande! TACK till er!! Själv åkte jag till Gränby efter att ha hämtat Embla idag. Skulle köpa nåt till kusinerna som fyllt/fyller år denna månad, men hittade lite åt Embla också. Kunde inte låta bli trots att jag är pank... Så perfekta kläder! En jacka "två-i-en". Fleecejacka inuti som går att ta lös och ha för sig. Sen en lite tunnare och en lite tjockare mössa. Några försök att få Embla att stå modell:

I enbart fleecejackan och ena mössan:
       

Tjockare jackan och mössan:
   


Kommentarer
Postat av: Caroline&Rasmus

Vad fint det var=) Rena modellen.....

2007-09-07 @ 22:01:05
Postat av: Sofia & Fanny

Hihi! Kollade på den jackan jag också men ville ha en annan så jag köpte den istället, men jag förstod inte att fleecen va avtagbar! Men det är ju suveränt. Söt embla är som modell.. fanny ska modella i eftermiddag! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback