Utmanad

Har nu blivit utmanad av både syster och kusin Lisa så jag får väl skriva nu då...

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Lämna Embla hos sin mormor
2. Babysimma med Elion
3. Åka på visning på ett hus åt mamma
4. Äta
5. Amma


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Började precis första året på gymnasiet för andra gången... Avslutade Natur efter en termin, jobbade ett halvår och började sen vid den här tiden på Omvårdnad. Gick bara ett år där, sen blev jag Apotekstekniker istället.


Vilka platser har du bott på?
Borlänge
Falun

Uppsala:

Hos mormor i Rosendal

Malma Backe, Valsätra

Hugo Alfvéns, Valsätra

Örbyhus

Bandstolen, Valsätra

Vänge

(Förhoppningsvis snart Skyttorp;-))


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

Skänka till släkten
Resa
Skänka till välgörande ändamål
Bygga mitt drömhus
Säga upp mig på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback