"Jag älskar..."

Det är Emblas nya favorit-uttryck. Allt hon gör som är kul säger hon så om! Jag älskar att cykla, jag älskar att skutta, jag älskar att vara ute, jag älskar att bada... Låter så gulligt. =)


Här är tokfia i den supersöta baddräkten jag nog glömt tacka mamma för. Tack tack!!

Jag är äntligen frisk från mjölkstockningen. Hade feber tisdag och onsdag, sen kom den tillbaka på kvällen på torsdagen. Fredag började det kännas bättre, men det har varit knöligt i bröstet ändå tills idag. Det bästa var massa massage och speciellt i en varm dusch! Sen har Elion gjort sitt genom att snutta en massa. Upp o ner en del, skulle visst vara bra.


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

vad skönt att du är fri mjölkstockningen, inge skoj gör ont och man blir ju himlans dålig, är tur du har en hungrig och duktig lite kille som hjälpt dig bli fri det :-)

Postat av: Tove

Hihi, vilken rolig bild. Skönt att du är bra. Ses på stan om ett par timmar.

2008-07-14 @ 08:52:33
Postat av: Anonym

http://mammatove.blogg.se Bloggen är dum, men jag ska iaf försöka..

2008-07-14 @ 17:20:51
Postat av: Sanna

Hihi, sådär säger Lova också om allt hon gillar. "Jag ÄLSKAR.." ;-)



Kram

2008-07-17 @ 10:04:36
URL: http://guinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback