Min underbara familj


Far & dotter, Mor & son


Våra fantastiska barn tillsammans!



Sen har de tre kusiner som jag älskar nästintill lika mycket. ;-) Min kära syster flyttade idag och Micke var där och hjälpte till (är fortfarande). Så jag och barnen har varit hos mamma hela dagen där hon även var barnvakt åt Ludde, Lova och Ini. Min mormor och farmor kom också på besök, bjöd på tårta och lekte med barnen. Trevligt men stojjigt som vanligt! ;-) Fast det är riktigt skoj att Embla och Lova leker så bra nu. Inte många bråk alls idag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit vad han har förändrats sen jag såg honom! Såååå söt bild på honom och Embla!

Hoppas du mår bättre nu så ni kan komma o hälsa på snart, jag har lite bebisabstinens. ;-)



Puss

2008-07-10 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback