Tränat!

Drog iväg på ett baspass ikväll. Såå himla skönt att träna igen!! Har längtat massor! Det gick jättebra. Vilken skillnad från de senaste träningarna. ;-) Hade bättre kondis nu trots att jag typ 8 veckor sen sist. Men det är klart det är lite drygt med över 10 kilo extra att hoppa runt med plus en färdig bebis i magen (var i v 37 sist). Så skönt att kunna göra övningarna på magläge, kunna hoppa och kunna korsa armar och ben utan att en stor mage är i vägen!

Lämnade två skikande ungar när jag åkte och kom hem till en sovande Elion och en stoor kram från en superglad Emblis! =) Riktigt skönt. Fast det var jobbigt att åka... Elion hade inte sovit på nåt på 4 timmar och var övertrött. Somnade när jag ammade innan jag åkte men vaknade ju förstås när jag la honom i vagnen. Micke ringde precis när jag kom fram och jag var bra nära att vända då han skrek helt hysteriskt och hade gjort sen jag åkte, men så somnade han visst medan vi pratade. Och sover fortfarande!

Annars har det mest varit bad i värmen. I förrgår var vi till Tenabadet (strax före Vittinge) med Tony och Charlie och igår till Siggefora med Tove, Malin & Carina med familjer! Embla plaskar i sin sköldpadda varje dag med. Så härligt! Gillar värmen även om det är lite jobbigt för Elion och svårt att sova på nätterna...



Hihi! Livia softar, Elion mindre nöjd... ;-)


Världens sötaste bebis!!! <3

Kommentarer
Postat av: Tove

ojoj, vad duktig du är!!

2008-07-30 @ 21:52:10
Postat av: Livia

Kan bebisen dämpa sig lite?!?

2008-08-01 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback