Grädde i tuttarna?! =)

Idag har vi skrivit in Elion på bvc. Vägde honom på återbesöket på BB för en vecka sen när han var 5 dagar. Då vägde han 3770 g, exakt som födelsevikten. De har en vecka på sig att nå sin födelsevikt så allt var bra! Idag vägde han 4140 g och var 54,5 cm lång. Alltså ökat 370 g på en vecka och växt 2,5 cm sen födseln. Känns jättebra! Har tyckt han blivit stor och konstigt vore väl annars så som han äter. ;-)



Jag börjar verkligen bli less på att inte kunna röra mig som vanligt. Får ont mellan benen, i magen och i korsryggen direkt om jag går eller sitter lite för länge... Bara ligga ner som avlastar. Riktigt tråkigt när man vill pyssla med saker hemma, leka med Embla m.m. Så har jag blivit galet sockerberoende! Käkar godis och kakor flera gånger om dagen. Vill så gärna kunna börja träna igen! 5 veckor sen jag var på ett pass nu. =( Hittills har jag gått ner i vikt ändå, -8.6 kg första veckan, dvs knappt 6 kg kvar till startvikten. Får se om jag kanske gått upp en del av det igen efter den här veckan. ;-) Får vänja mig av med mitt beroende med hjälp av lite GI sen när jag märker att jag inte går ner längre. Känns omotiverat som det är nu...

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag är med på effektiv fettförbränning sen om du bestämmer dig för det. Jag har typ lika många kg kvar att gå ner ett ÅR efter förlossningen som du har efter en vecka..inte riktigt kanske, men nästan iaf! :O



Kramis

Postat av: Caroline&Rasmus

Han är ju bara så söt =) Hoppas det ordnar sig med det onda...Tog du någon bedövning? En del får ju ont i ryggen efter epudral, men du kanske inte hade den...

2008-07-04 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback