Handlingsförlamad

Usch va hängig jag är idag! Lämnade Embla på dagis och åkte o veckohandlade efter det. Sen dess har jag bara suttit vid datorn o tråkat. Har inte ens ätit någon lunch. Småäter lite godis, lite frukt, lite yoghurt... Skulle kunnat städa lite, laga middagen, promenera...men näe, det finns ingen ork! Kanske kroppen som tycker jag ska vila till förlossningen istället, man kan ju hoppas! ;-)

Känns lite jobbigt att Embla varit ledsen när jag lämnat på dagis senaste tiden med. Jag säger att de får ju ringa dit mig om det behövs, jag går ju ändå bara hemma. Har ju henne där för hennes skull så det finns ju ingen mening med det om hon ska vara ledsen! Men de har ju aldrig ringt så jag får väl hoppas att hon har kul sen under dagen. Fast igår hade hon varit nedstämd hela förmiddagen sa de, och frågat efter mig. :-( Hon är väldigt mammig nu. Kanske känner på sig att det kommer konkurens. ;-) Sen är hon inte på topp på grund av sin försoppning heller. Den är på bättringsvägen då hon bajsat på egen hand både i förrgår och idag men det är gråt därimellan. I morse var hon så ledsen och ville bajsa men det kom ju inget förrän nu på eftermiddagen. På dagis har hon inte ens kissat varken igår eller idag...

Hade ju bestämt mig för att inte komma i stadiet där jag bara sitter och väntar på att förlossningen ska starta men idag har iaf varit en sån dag. KOM NU BEBIS!!
Attans...nu hällde Embla salt i mitt te. Måste kila!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snart så! En dag mindre till bebisankomst! =)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback