Mys-helg!

Igår lämnade vi Embla hos hennes farmor och åkte själva till Västerås för att utnyttja ett hotellerbjudande jag fått förut. Fick bo en natt för 400 kr så när Marianne bad om att få rå om Embla en natt så passade vi på. Skönt att få komma iväg själva, lär ju dröja ett tag sen! Vi har haft det underbart. Började med en picknick i en park. Jag hade köpt jordgubbar, vattenmelon, chokladask, mousserande alkoholfritt jordgubbsvin och öl. Sen åkte vi tillbaka mot hotellet där vi checkat in för bara 100 m bredvid låg en anläggning där de bla hade bowling! :-) Var kul att bowla men jag blir ju så upprörd när det inte riktigt går som jag tänkt mig... ;-) Förlorade rätt stort trots att det tydligen var Mickes sämsta omgång nånsin *mutter* ...
Hade kikat ut en restaurang på nätet innan som verkade mysig. Letade reda på den nere vid hamnen, Sjökrogen hette den. Var inte direkt billigt så vi hade rätt höga förväntningar på maten och blev ganska besvikna... :-( Men servicen var det inget fel på och läget vid vattnet var jättemysigt! Haft en superhärlig helg med andra ord. Och Embla hade haft det jättebra hos farmor med. Lekt med hundar, fiskat fiskdamm på Örbyhusdagen och massa annat skoj! På vägen hem stannade vi o köpte en keps åt henne som hon provat förut men som jag då inte köpte. Hon har tjatat om en keps sen dess och blev så glad nrä hon fick den idag! :-D

         

    

I nya kepsen, som SKA sitta bakofram, och med ett mindre snyggt svullet sår på hakan... Såg inte hur men hon gjorde en rejäl vurpa från köksstolen idag. Blödde ur jacket i hakan och ur munnen, sen var hon rätt låg resten av dagen. =(

image435

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra val att byta tillbaka till den här bloggen! Mycket smidigare att skriva kommentarer!
Kram

2008-06-01 @ 21:22:18
Postat av: Tove

guud, så mysigt! Blir riktigt avundsjuk.

2008-06-03 @ 09:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback