Shopping och 4H

Haft en så trevlig dag idag! Dagis hade stängt så jag funderade på morgonen vad vi skulle hitta på. Bestämde mig för att åka till Gränby o kika efter nå byxor åt Lill-Bebbe och om det fanns nåt annat fint på Lindex där jag fått presentkort. Fia skulle också dit så vi bestämde att ses.
Först åkte jag förbi biltema och köpte en cykelhjälm åt Embla. Hon blev så lycklig! Vill sova i den nu. ;-) Att cykla är bland det roligaste hon vet just nu. Hon är så duktig! Brukar cykla i full fart i backarna runt lekparken här på gården och om hon svänger lite för tvärt ser det ut som cykeln kan välta... Tänkte att det är bäst att skaffa en hjälm, lika bra att lära sig från start att man har hjälm även om fallet från en trehjuling inte är särskilt högt.



På HM hittade jag sen bruna tunna byxor, precis såna jag ville ha till bodyn Lill-Bebbe ska ha på BB. De såldes i tvåpack så jag fick med ett par söta ap-byxor med. Sen på Lindex hittade jag även ett par gula, lite tjockare, som också passar till bodyn. Till Embla blev det en kjol och tröja! Tyvärr inget till mig själv... Men det är väl lika bra att vänta med det.

        

Sen åt vi en något hektisk lunch med trötta, hungriga, skrikande barn men efteråt somnade iaf alla 3 i vagnarna. Vi köpte lite mellis och gick bort till 4H lagom tills de vaknade. En riktigt trevlig heldag!


Linus & Embla

         

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina kläder! =)

Postat av: Sanna

Fina kläder! =)

2008-06-13 @ 11:55:35
URL: http://guinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback