Tjockisen herself!

image439

Har dock "bara" gått upp 13 kg hittills och hoppas att det inte blir så mycket mer. 13 kg var mitt drömmål, 15-17 kg mitt realistiska mål med tanke på att jag gick upp 26 kg förra gången. Rädd att det ska dra iväg sista tiden ändå eftersom jag börjar få svårt att röra mig nu. Vet inte om jag orkar gå o träna... =( Jag känner mig bara stor och otymplig. Funderar starkt på att föda i början på nästa vecka faktiskt! ;-)

 För er som inte sett mig på länge! Vecka 38 (37+3)

         

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jävlar vad brun mage du har! Är den så brun på riktigt eller är det nåt fel på bilderna?? ;-)
Jag tror inte att du går upp så mycket mer. Ser fram emot att få komma o gosa bebis nästa vecka. Hihi!

2008-06-05 @ 10:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback