En vecka har gått

Dags att lämna in stegen från måndag-söndag förra veckan. Maila gärna! Själv tappade jag min stegräknare på 4H i fredags... :-( Vet inte hur vi ska göra då? Tänkte om man missade en dag så kan man ju ta sitt tidigare stegsnitt den dagen men nu blir det ju ganska många dagar för mig. Har spanat in en lika dan räknare som jag hade och gillade så mycket på Tradera, auktionen går ut på onsdag.
Glöm inte att alla aktiviteter kan omvandlas till steg
här så vi alla använder samma tabell! Men för att omvandla får man inte räkna steg på räknaren också såklart. Jag undrar om friskisjympa går som Aerobics eller gymnastik? Är ganska stor stegskillnad på gymnastik och step som jag också går på, kan det verkligen stämma? Därför undrade jag om Aerobics kanske stämmer bättre?!

Kommentarer
Postat av: Tove

Skulle tro att friskis räknas som aerobics. Visste inte att man kunde omvandla en massa aktiviteter till steg så jag kör på det som står på räknaren.. Just nu 21 048 steg.

2008-10-14 @ 20:53:46
Postat av: Tove

Skulle tro att friskis räknas som aerobics. Visste inte att man kunde omvandla en massa aktiviteter till steg så jag kör på det som står på räknaren.. Just nu 21 048 steg.

2008-10-14 @ 20:53:56
Postat av: Tove

Vad nu då? Varför blev det två gånger??

2008-10-14 @ 20:54:58
Postat av: Helena

Nollställer du inte räknaren varje kväll? 21 048 steg mån-sön??



Jo jag använder också mest räknaren (när jag har en) fast inte när jag gympar, simmar osv ;-)

Postat av: Tove

Näe, jag nollställer inte varje kväll. Nollställer när jag raporterar till dig. Japp, 21 048 steg mån-sön. Är dock inte så bra på att komma ihåg räknaren. Är ju ny på det här ju. Rör mig inte så mycket heller. Blir ju endel framför datorn nu när jag försöker plugga...

2008-10-15 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback