Glömmer amma

Igår kom jag på klockan 18 när Embla och jag skulle titta på bolibompa att Elion inte fått tutte på hela dagen. Det bara glömdes bort! Han fick lite då för han var lite kinkig och jag skulle snart iväg o träna. Försökte ge båda brösten men det ville han inte ha. När jag sen kom hem från träningen så sov han för natten. Fick lov att pumpa lite för det var rätt proppfullt kan jag lova! Idag är det samma sak. Har precis gett ena och hoppas på att få ge andra innan han somnar. Han har börjat sova så otroligt bra på nätterna senaste två veckorna också! Har sovit några hela nätter och de andra har jag ammat max två gånger. Det är sååå himla skönt! Tidigare har han ju inte kunnat sova om han inte haft tutte i munnen. Nu sover han första timmarna i sin egna säng i vardagsrummet. =) Längtar tills vi får större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback