Mot solen!

Idag bokade jag en resa till Tunisien! Har letat länge efter resor och framför allt någon att resa med. Syster hittade en jättebillig sista minuten resa för ett tag sen men vi hade ju inga pass till barnen med mera så det blev inget. Jag har Emblas snälla farmor som kunde ställa upp som barnvakt ifall jag ville resa men syster hade ingen barnvakt till sina barn och det skulle bli för dyrt att betala 3 fullpris för henne... Har hört mig för i nästan hela min bekantskapskrets om någon ville resa med mig men alla var för fattiga eller hade redan en resa inbokad. Men så ställer min mamma upp som den ängel hon är *älska* och lovar passa Ludde och Lova efter dagis i en vecka då hon tagit semester för att få hem sin lilla hundvalp! Bra att lilla Minja får vänja sig med barn med förstås, jag är så oerhört tacksam!! Så idag bokade vi en resa till Tunisien med avfärd 3 maj. =) Fick ett mycket bra pris då min snälla granne som jobbar på apollo gett mig specialerbjudande! Tack!

Under en vecka ska vi sola, bada, åka på nån utflykt och äta och dricka så mycket vi vill på det
här hotellet tillsammans med våra minstingar Ini & Elion. Det ska bli sååå himla mysigt och jag längtar massor!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback