SPA



Igår var jag och syrran på Elins skivstångs pass. Jäklar vilket effektivt pass det måste varit!! Kom knappt ur sängen imorse. Träningsvärk överallt, framförallt i låren, rumpan och överarmarna. Bara att sätta sig på en stol är en utmaning idag!

Därför ska det bli extra skönt att åka till Sätra Brunn med jobbet imorgon och njuta av "Sköna söndag". =) Spa mellan 10-17 enligt följande schema:

"Kl 10.00

45 min lugnt aktivitetspass i grupp

(t.ex Qi Gong, Harmoni eller avspänning)


Kl 11.30-13.00

lunch

(Baugett med: Parmaskinka/Brie, soltorkade tomater/Mozarella eller guacemole/rökt lax)


55-minuters spabehandling. Ni får en välgörande massage med valfri aromolja samt en lättare ansiktsrengöring
Bomullskimono som gåva
Lån av handduk

Fri tillgång till bad, gym och bastu, samt frukt och juice"

 

Först hade de inte ens frågat mig utan räknat med att jag inte fick ta del av de gemensamma friskvårdpengarna pga min mammaledighet. Efter ett upprört mail från mig letade chefen reda på att jag visst hade rätt att var med! Hon var ändå tveksam på att följa med sa hon, så jag fick ta hennes plats så får hon vara hemma och jobba istället. Hehe! ;-)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback