Att se fram emot

En del spännande saker på g nu. En "grill"-kväll med Stefan & Sofia och en kräftskiva med Pernilla (och ev ett gäng till om jag orkar ;-)). 24/9 - BRÖLLOPSRESA - All inclusive i Turkiet, barnfritt, en vecka! Ska bli helt underbart!!

Dessutom har jag sökt två nya jobb! :-D Ett som handläggare/sekreterare på Regionalt biobankcentrum, 80% på ett år till att börja med. Sen sökte de apotekstekniker till sjukhusapoteket och jag hoppas innerligt att jag får det jobbet! Känner att det skulle passa mig perfekt. De kan inte få nån bättre! ;-) Båda skulle innebära "kontorsarbetstider" och inga mer helger. *lycka* Idag har vi öppet till 19 på vardagar och till 17 på helger... Det är faktiskt inte roligt, inte när man har två småbarn man gärna vill hinna träffa också. Även om jag gått ner i tid till 75% så blir det ofta att jag får lämna barnen på dagis kl 9 så de inte missar utflykter och så vidare, trots att jag själv kanske börjar kl 14. Missar hela poängen med att gå ner i tid då. Fast jag hinner kanske handla, städa eller träna istället, vilket förstås också är bra. Hur som helst, håll tummarna för mig!!

Har även lämnat intresseanmälan till Kronans droghandel och Hjärtat. Sen ska det bli ett nytt apotek på willys, vilket skulle vara ett kanonläge för mig. Får hålla ögonen öppna om de söker folk dit snart. Om jag nu inte skulle få nåt av de andra jobbet. Men det är väl inte så stor risk?! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback