Lycka just nu

Jag har lätt för att gnälla och glömma vara glad för de små sakerna som gör en lycklig. Därför tänkte jag göra ett inlägg och berätta vad jag gillar mest just nu! Ja, förutom min underbara, halvtama familj förstås.

Nr 1 - Min telefon!



Min sprillans nya Htc Wildfire. Den är röd och snygg! Den har allt man kan behöva, ständigt tillgängligt. Internet, e-post, facebook, GPS, en bra kamera och en massa annat roligt. Min nya lilla älskling! Dessutom kommer troligtvis min månadskostnad för mobilen att bli lägre då jag bytt abonnemang till Halebop Hallå Surf. Helt fantastikt!! Tidigare ringde och sms:ade jag för 69 öre, surfade inte alls. Nu har jag fri surf och sms och ringer för endast 19 öre/minut. Tidigare låg räkningen på ca 300 kr, nu är den fasta kostnaden 109 kr (året ut, sedan 159 kr) + det jag ringer för.

Nr 2 -  Friskis & svettis



Mitt andra hem. Det är så jävla skönt att ha kommit igång igen efter en lat sommar! Personal och ledare är alltid så glada och trevliga, det är alltid städat och fräscht, de har massor av träningsformer att välja mellan och det är inte minst skitkul att träna där! Man mår bra och blir gladare och starkare.

Nr 3 - Bandit rock



Är så glad att tråkiga City 106,5 har bytts ut mot denna radiokanal! Är till och med så att Rix Morron Zoo ofta har prioriterats bort i bilen på vägen till jobbet. Har fått massa nya favoritlåtar och det mesta de spelar är bra. Då och då har man även turen att få höra mina stora idoler sedan i våras; Dead by april!! *love*


Dead By April <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback